Algemenevoorwaarden

Updated 01-07-2023

1. Definities

1.  Hospitality Europe B.V.: Hospitality Europe B.V., gevestigd te Loenen aan deVecht onder KvK nr. 81806310.

2.  Klant: degene met wie Hospitality Europe B.V. een overeenkomst is aangegaan.

3.  Partijen: Hospitality Europe B.V. en klant samen.

4.   Consument: een klant die tevens een individu is en die als privépersoon handelt.

Artikel 1 - Toepasselijkheid algemene voorwaarden

1.  Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes, aanbiedingen, werkzaamheden, bestellingen, overeenkomsten en leveringen van diensten of producten door of namens Hospitality Europe B.V..

2.  Partijen kunnen alleen afwijken van deze voorwaarden als zij dat uitdrukkelijk en schriftelijk zijn overeengekomen.

3.   Partijen sluiten de toepasselijkheid van aanvullende en/of afwijkende algemene voorwaarden van de klant of van derden uitdrukkelijk uit.

Artikel 2 - Aanbiedingen en offertes

1.  Aanbiedingen en offertes van Hospitality Europe B.V. zijn vrijblijvend, tenzij daarin uitdrukkelijk anders vermeld.

2.  Een aanbod of offerte is maximaal 2 maanden geldig, tenzij een andere aanvaardingstermijn in het aanbod of de offerte staat vermeld. 

3.  Als de klant een aanbod of offerte niet binnen de geldende termijn aanvaardt, dan vervalt het aanbod of de offerte.

4.   Aanbiedingen en offertes gelden niet voor nabestellingen, tenzij partijen dit uitdrukkelijk en schriftelijk zijn overeengekomen.

Artikel 3 - Aanvaarding 

1.  Bij aanvaarding van een vrijblijvende offerte of aanbieding, behoudt Hospitality Europe B.V. zich het recht voor de offerte of het aanbod alsnog binnen 3 dagen naontvangst van de aanvaarding in te trekken, zonder dat de klant hieraan enige rechten kan ontlenen. 

2.   Mondelinge aanvaarding van de klant verbindt Hospitality Europe B.V. slechts, nadat de klant deze schriftelijk (of elektronisch)heeft bevestigd.

 Artikel 4 - Prijzen

1.  Alle prijzen die Hospitality Europe B.V. hanteert zijn in euro’s, zijn exclusief btw.

2.  Alle prijzen die Hospitality Europe B.V. hanteert voor zijn diensten, op zijn website of die anderszins kenbaar zijn gemaakt, kan Hospitality Europe B.V. te allen tijde wijzigen. 

3.  Partijen komen voor eendienstverlening door Hospitality Europe B.V. eentotaalbedrag als richtprijs overeen, tenzij partijen uitdrukkelijk en schriftelijk een vaste prijs, waarvan niet kan worden afgeweken, zijn overeengekomen.

4.  Hospitality Europe B.V. is gerechtigd om tot 10% van de richtprijs af te wijken. 

5.  Indien de richtprijs meer dan 10%hoger uit gaat vallen, dient Hospitality Europe B.V. de klant tijdigte laten weten waarom een hogere prijs gerechtvaardigd is. 

6.  Indien de richtprijs meer dan 10%hoger uit gaat vallen, heeft de klant het recht om het deel van de opdracht telaten vervallen, dat boven de richtprijs vermeerderd met 10% uitkomt.

7.  Hospitality Europe B.V. heeft het recht de prijzen jaarlijks aan te passen. 

8.  Voorafgaand aan de ingang ervan zal Hospitality Europe B.V. prijsaanpassingen meedelen aan de klant.

9.   De consument heeft het recht om de overeenkomst met Hospitality Europe B.V. op te zeggen indien hij niet akkoord gaat met de prijsverhoging.

Artikel 5 - Betalingen en betalingstermijn

1.  De klant dient betalingen achteraf binnen 14 dagen na levering  te hebben voldaan.

2.  Betalingstermijnen worden beschouwd als fatale betalingstermijnen. Dat betekent dat indien de klant het overeengekomen bedrag niet uiterlijk op de laatste dag van de betalingstermijn heeft voldaan, hij van rechtswege in verzuim en in gebreke is, zonder dat Hospitality Europe B.V. de klant een aanmaning hoeft te sturen c.q. in gebreke hoeft te stellen. 

3.   Hospitality Europe B.V. behoudt zich het recht voor om eenlevering afhankelijk te stellen van onmiddellijke betaling dan wel een zekerheidstelling te eisen voor het totale bedrag van de diensten of producten. 

Artikel 6 - Gevolgen niet tijdig betalen

1.  Betaalt de klant niet binnen de overeengekomen termijn, dan is Hospitality Europe B.V. gerechtigd de wettelijke rente voor handelstransacties inrekening te brengen vanaf de dag dat de klant in verzuim is, waarbij eengedeelte van een maand voor een hele maand wordt gerekend.

2.  Wanneer de klant in verzuim is, is hij bovendien buitengerechtelijke incassokosten en eventuele schadevergoeding verschuldigd aan Hospitality Europe B.V.. 

3.  De incassokosten worden berekend aan de hand van het Besluit vergoeding voor buitengerechtelijke incassokosten. 

4.  Wanneer de klant niet tijdig betaalt, mag Hospitality Europe B.V. zijn verplichtingen opschorten totdat de klant aan zijn betalingsverplichting heeft voldaan. 

5.  In geval van liquidatie, faillissement, beslag of surseance van betaling aan de zijde van de klant, zijnde vorderingen van Hospitality Europe B.V. op de klant onmiddellijk opeisbaar. 

6.   Weigert de klant zijn medewerking aan de uitvoering van de overeenkomst door Hospitality Europe B.V., dan is hij nog steeds verplicht de afgesproken prijs aan Hospitality Europe B.V. te betalen. 

Artikel 7 - Opschortingsrecht

Tenzij de klant een consument is, doet de klant afstand van het recht om de nakoming van enige uit deze overeenkomst voortvloeiende verbintenis op te schorten.

Artikel 8 - Verrekening

 Tenzij de klant een consument is, doet de klant afstand van zijn recht om een schuld aan Hospitality Europe B.V. te verrekenen met eenvordering op Hospitality Europe B.V.. 

Artikel 9 - Garantie

Wanneer partijen een overeenkomst met een dienstverlenend karakterzijn aangegaan, bevat deze voor Hospitality Europe B.V. enkeleen  inspanningsverplichting en dus geen resultaatsverplichting.

Artikel 11 - Uitvoering van de overeenkomst 

1.  Hospitality Europe B.V. voert de overeenkomst naar beste inzicht en vermogen en overeenkomstig de eisen van goed vakmanschap uit. 

2.  Hospitality Europe B.V. heeft het recht om de overeengekomen dienstverlening (gedeeltelijk) te laten verrichten door derden.

3.  De uitvoering van de overeenkomst geschiedt in onderling overleg en na schriftelijk akkoord. 

4.  Het is de verantwoordelijkheid van de klant dat Hospitality Europe B.V. tijdig kan beginnen aan de uitvoering van de overeenkomst.

5.   Indien de klant er niet voor heeft gezorgd dat Hospitality Europe B.V. tijdig kan beginnen aan de uitvoering van de overeenkomst, komen de daaruit voortvloeiende extra kosten en/of extra uren voor rekening van de klant.

Artikel 12 - Informatieverstrekking door de klant 

1.  De klant stelt alle informatie, gegevens en bescheiden die relevant zijn voor de correcte uitvoering van de overeenkomst tijdig en in gewenste vorm en op gewenste wijze beschik­baar aan Hospitality Europe B.V..

2.  De klant staat in voor de juistheid, volledigheid en betrouwbaarheid van de ter beschikking gestelde informatie, gegevens en bescheiden, ook indien deze van derden afkomstig zijn, voor zover uit de aard van de overeenkomst niet anders voortvloeit. 

3.  Indien en voor zover de klant dit verzoekt, retourneert Hospitality Europe B.V. de betreffende bescheiden. 

4.   Stelt de klant niet, niet tijdig of niet behoorlijk de door Hospitality Europe B.V. redelijkerwijs verlangde informatie, gegevens of bescheiden beschikbaar en loopt de uitvoering van de overeenkomst hierdoor vertraging op, dan komen de daaruit voortvloeiende extra kosten en extra uren voor rekening van de klant.

Artikel 13 - Duur van de overeenkomst betreffende een dienst

1.  De overeenkomst tussen Hospitality Europe B.V. en de klant betreffende een dienst of diensten wordt aangegaan voor onbepaalde tijd, tenzij uit de aard van de overeenkomst iets anders voortvloeit of partijen uitdrukkelijk en schriftelijk anders zijn overeengekomen. 

2.  Indien een overeenkomst voor bepaalde tijd is aangegaan, dan wordt deze na afloop van de termijn stilzwijgend omgezet in een overeenkomst voor onbepaalde tijd, tenzij 1 van de partijen de overeenkomst opzegt met inachtneming van een opzegtermijn van 3 maanden, c.q. een consument de overeenkomst opzegt met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand, waardoor de overeenkomst van rechtswege eindigt.

3.   Zijn partijen binnen de looptijd van de overeenkomst voor de voltooiing van bepaalde werk­zaamheden een termijn overeengekomen, dan is dit nooit een fatale termijn. Bij over­schrijding van deze termijn moet de klant Hospitality Europe B.V. schriftelijk in gebreke stellen. 

Artikel 14 - Opzeggen overeenkomst dienst voor onbepaalde tijd 

1.  De klant kan een overeenkomst vooreen dienst die voor onbepaalde tijd is aangegaan te allen tijde opzeggen met inachtneming van een opzegtermijn van 3 maanden.

2.   Een consument heeft het recht een overeenkomst voor een dienstvoor onbepaalde tijd op te zeggen met inachtneming van een opzegtermijn van 1 maand

Artikel 15 - Intellectueel eigendom 

1.  Hospitality Europe B.V. behoudt alle intellectuele eigendomsrechten (waaronder auteursrecht, octrooirecht, merkenrecht, tekeningen- en modellen­recht, etc.) op alle ontwerpen, tekeningen, geschriften, dragers met gegevens of andere informatie, offertes, afbeeldingen, schetsen, modellen, maquettes, etc., tenzij partijenschriftelijk anders zijn overeengekomen. 

2.   De klant mag genoemde intellectuele eigendomsrechten niet zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Hospitality Europe B.V. (laten) kopiëren, aan derden tonen en/of ter beschikking stellen of op andere wijze gebruiken.

Artikel 16 - Geheimhouding 

1.  De klant houdt iedere informatie(in welke vorm dan ook) die hij van Hospitality Europe B.V. ontvangt geheim.

2.  Hetzelfde geldt voor alle andere informatie betreffende Hospitality Europe B.V. waarvan de klant weet of redelijker­wijs kan vermoeden dat deze geheim of vertrouwelijk is, dan wel waarvan hij kan verwachten dat verspreiding ervan Hospitality Europe B.V. schade kan berokkenen.

3.  De klant neemt alle nodige maatregelen om te waarborgen dat hij de in lid 1 en 2 genoemde informatie ook geheimhoudt. 

4.  De in dit artikel omschreven geheimhoudingsplicht geldt niet voor informatie:

·    die al openbaar was voordat de klant deze informatie vernam of die later openbaar is geworden zonder dat dit het gevolg was van een schending van de geheimhoudingsplicht van de klant

·    die door de klant openbaar gemaakt wordt op grond van een wettelijke plicht 

5.   De in dit artikel omschreven geheimhoudingsplicht geldt voor de duur van de onderliggende overeenkomst en voor een periode van 3 jaar na afloop daarvan.

Artikel 17 - Boetebeding

1.   Indien de andere partij het artikel van deze algemene voorwaarden over geheimhouding of over intellectueel eigendom overtreedt, dan verbeurt hij voor elke overtreding ten behoeve van handelsnaam een onmiddellijk opeisbare boete.

·    is de andere partij een consument dan bedraagt deze boete € 1.000

·     is de andere partij een rechtspersoon dan bedraagt deze boete €5.000

2.  Daarnaast verbeurt de andere partij een bedrag ad 5% van het in lid 1 genoemde bedrag voor elke dag dat die overtreding voortduurt.

3.  Voor het verbeuren van deze boete is geen voorafgaande ingebrekestelling of gerechtelijke procedure nodig. Ook hoeft er geen sprake te zijn van enige vorm van schade. 

4.   Het verbeuren van de in het eerste lid van dit artikel bedoelde boete doet geen afbreuk aan de overige rechten van Hospitality Europe B.V. waaronder zijn recht om naast de boete schadevergoeding te vorderen.

Artikel 18 - Vrijwaring

De klant vrijwaart Hospitality Europe B.V. tegen alle aanspraken van derden die verband houden met de door Hospitality Europe B.V. geleverde producten en/of diensten. 

Artikel 19 - Klachten

1.  De klant dient een door Hospitality Europe B.V. geleverd product of verleende dienst zo spoedig mogelijk te onderzoeken op eventuele tekortkomingen.

2.  Beantwoordt een geleverd product of verleende dienst niet aan hetgeen de klant redelijkerwijs van de overeenkomst mocht verwachten, dan dient de klant Hospitality Europe B.V. daarvan zo spoedig mogelijk, doch in ieder geval binnen 1 maand naconstatering van de tekortkomingen, op de hoogte te stellen. 

3.  Consumenten dienen Hospitality Europe B.V. uiterlijk binnen 2 maanden naconstatering van de tekortkomingen hiervan op de hoogte te stellen.

4.  De klant geeft daarbij een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekort­koming, zodat Hospitality Europe B.V. in staat is hierop adequaat te reageren. 

5.  De klant dient aan te tonen dat de klacht betrekking heeft op een overeenkomst tussen partijen.

6.   Indien een klacht betrekking heeft op lopende werkzaamheden, kan dit er in ieder geval niet toe leiden dat Hospitality Europe B.V. gehouden kan worden om andere werkzaamheden te verrichten dan zijn overeengekomen.

Artikel 20 - Ingebrekestelling

1.  De klant dient ingebrekestellingen schriftelijk kenbaar te maken aan Hospitality Europe B.V..

2.   Het is de verantwoordelijkheid van de klant dat eeningebrekestelling Hospitality Europe B.V. ook daadwerkelijk (tijdig)bereikt. 

Artikel 21 - Hoofdelijke aansprakelijkheid klant

Als Hospitality Europe B.V. een overeenkomst aangaat met meerdere klanten, is ieder van hen hoofdelijk aansprakelijk voor de volledige bedragen die zij op grond van die overeenkomst aan Hospitality Europe B.V. verschuldigd zijn. 

Artikel 22 - Aansprakelijkheid Hospitality Europe B.V.

1.  Hospitality Europe B.V. is uitsluitend aansprakelijk voor enige schade die de klant lijdt indien en voorzover die schade is veroorzaakt door opzet of bewuste roekeloosheid.

2.  Indien Hospitality Europe B.V. aansprakelijk is voor enige schade, is het slechts aansprakelijk voor directe schade die voortvloeit uit of verband houdt met de uitvoering van eenovereenkomst.

3.  Hospitality Europe B.V. is nooit aansprakelijk voor indirecte schade, zoals gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen of schade aan derden.

4.  Indien Hospitality Europe B.V. aansprakelijk is, is deze aansprakelijkheid beperkt tot het bedrag dat door een gesloten (beroeps)aansprakelijkheidsverzekering wordt uitbetaalden bij gebreke van (volledige) uitkering door een verzekeringsmaatschappij van het schadebedrag is de aansprakelijkheid beperkt tot het (gedeelte van het)factuurbedrag waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft.

5.   Alle afbeeldingen, foto’s, kleuren, tekeningen, omschrijvingen op de website of in een catalogus zijn slechts indicatief en gelden slechts bijbenadering en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding en/of(gedeeltelijke) ontbinding van de overeenkomst en/of opschorting van enige verplichting.

Artikel 23 - Vervaltermijn

Elk recht van de klant op schadevergoeding van Hospitality Europe B.V. vervalt in elk geval 12 maanden na de gebeurtenis waaruit de aansprakelijkheid direct of indirect voortvloeit. Hiermee wordt niet uitgesloten het bepaalde in artikel 6:89 van het Burgerlijk Wetboek.

Artikel 24 - Recht op ontbinding

1.  De klant heeft het recht de overeenkomst te ontbinden wanneer Hospitality Europe B.V. toerekenbaar tekortschiet in de nakoming van zijn verplichtingen, tenzij deze tekortkoming, gezien haar bijzondere aard of geringe betekenis, de ontbinding niet rechtvaardigt. 

2.  Is de nakoming van de verplichtingen door Hospitality Europe B.V. niet blijvend of tijdelijk onmogelijk, dan kan ontbinding pas plaatsvinden nadat Hospitality Europe B.V. in verzuim is. 

3.   Hospitality Europe B.V. heeft het recht de overeenkomst met de klant te ontbinden, indien de klant zijn verplichtingen uit de overeenkomst niet volledig of niet tijdig nakomt, dan wel indien Hospitality Europe B.V. kennis heeft genomen van omstandigheden die hem goede grond geven om te vrezen dat de klant zijn verplichtingen niet behoorlijk zal kunnen nakomen. 

Artikel 25 - Overmacht

1.  In aanvulling op het bepaalde in artikel 6:75 Burgerlijk Wetboek geldt dat een tekortkoming van Hospitality Europe B.V. in de nakoming van enige verplichting ten aanzien van de klant niet aan Hospitality Europe B.V. kan worden toegerekend in een van de wil van Hospitality Europe B.V. onafhankelijke situatie, waardoor de nakoming van zijn verplichtingen ten aanzien van de klant geheel of gedeeltelijk wordt verhinderd of waardoor de nakoming van zijn verplichtingen in redelijk­heid niet van Hospitality Europe B.V. kan worden verlangd. 

2.  Tot de in lid 1 genoemde overmachtsituatie worden ook - doch niet uitsluitend - gerekend: noodtoestand(zoals burgeroorlog, opstand, rellen, natuurrampen, etc.); wanprestaties en overmacht van toeleveranciers, bezorgers of andere derden; onverwachte stroom-,elektriciteits- internet-, computer- en telecomstoringen; computer­virussen, stakingen, overheidsmaatregelen, onvoorziene vervoersproblemen, slechte weersomstandigheden en werkonderbrekingen. 

3.  Indien zich een overmachtsituatie voordoet waardoor Hospitality Europe B.V. 1 of meer verplichtingen naar de klant niet kan nakomen, dan worden die verplichtingen opgeschort totdat Hospitality Europe B.V. er weer aan kan voldoen. 

4.  Vanaf het moment dat een overmachtsituatie ten minste 30 kalenderdagen heeft geduurd, mogen beide partijen de overeenkomst schriftelijk geheel of gedeeltelijk ontbinden. 

5.   Hospitality Europe B.V. is in een overmachtsituatie geenenkele (schade)vergoeding verschuldigd, ook niet als het als gevolg van deovermachttoestand enig voordeel geniet.

Artikel 26 - Wijziging van de overeenkomst 

1.  Indien na het afsluiten van deovereenkomst voor de uitvoering ervan het nodig blijkt om de inhoud ervan tewijzigen of aan te vullen, passen partijen tijdig en in onderling overleg deovereenkomst dienovereenkomstig aan. 

2.   Voorgaand lid is niet van toepassing bij producten die zijnafgenomen in een fysieke winkel. 

Artikel 27 - Wijziging algemene voorwaarden

1.  Hospitality Europe B.V. isgerechtigd deze algemene voorwaarden te wijzigen of aan te vullen. 

2.  Wijzigingen van ondergeschiktbelang kunnen te allen tijde worden doorgevoerd. 

3.  Grote inhoudelijke wijzigingenzal Hospitality Europe B.V. zoveel mogelijk vooraf met de klantbespreken.

4.   Consumenten zijn gerechtigd bij een wezenlijke wijziging van de algemenevoorwaarden de overeenkomst op te zeggen. 

Artikel 28 - Overgang van rechten

1.  Rechten van de klant uit eenovereenkomst tussen partijen kunnen niet aan derden worden overgedragen zonderde voorafgaande schriftelijke instemming van Hospitality Europe B.V.. 

2.   Deze bepaling geldt als een beding met goederen rechtelijke werking zoals bedoeld in artikel 3:83, tweede lid, Burgerlijk Wetboek. 

Artikel 29 - Gevolgen nietigheid of vernietigbaarheid

1.  Wanneer één of meerdere bepalingenvan deze algemene voorwaarden nietig of vernietigbaar blijken, dan tast dit deoverige bepalingen van deze voorwaarden niet aan. 

2.   Een bepaling die nietig of vernietigbaar is, wordt in dat geval vervangen door een bepaling die het dichtst in de buurt komt van wat Hospitality Europe B.V. bij het opstellen van de voorwaarden opdat punt voor ogen had.

Artikel 30 - Toepasselijk recht en bevoegde rechter

1.  Op iedere overeenkomst tussenpartijen is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing. 

2.   De Nederlandse rechter in het arrondissement waar Hospitality Europe B.V. is gevestigd / praktijk houdt / kantoor houdt is exclusief bevoegd om kennis te nemen van eventuele geschillen tussen partijen, tenzij de wet dwingend anders voorschrijft.
Opgesteld op 01 juli 2023.

1. Definities Tjekkin

  • Tjekkin verwijst naar de Tjekkin-app en het bedrijf dat deze app heeft ontwikkeld en beheert.
  • App verwijst naar de Tjekkin-app die wordt gedownload en geïnstalleerd op een mobiel apparaat.
  • Gebruiker verwijst naar de persoon die de app heeft gedownload en geïnstalleerd op een mobiel apparaat en ermee instemt deze licentievoorwaarden te     accepteren.

2. Toestemming om de Tjekkin-app te gebruiken

  • Door het installeren en gebruiken van de Tjekkin-app stemt de gebruiker in met de voorwaarden van deze licentieovereenkomst.
  • Deze licentie geeft de gebruiker een beperkte, persoonlijke, niet-exclusieve, niet-overdraagbare en herroepbare licentie om de Tjekkin-appte downloaden, installeren en gebruiken voor persoonlijk gebruik, mits de gebruiker de app activeert vanuit een ander platform om gasten in staat testellen Tjekkin te gebruiken.
  • De gebruiker mag de Tjekkin-app alleen downloaden, installeren en gebruiken voor legale doeleinden en in overeenstemming met de wetten en regels van het land waar de app wordt gebruikt.

3. Beperking van de licentie

  • De gebruiker mag de Tjekkin-app niet wijzigen, kopiëren ,distribueren, overdragen, in sublicentie geven, verkopen, verhuren of anderszins beschikbaar stellen aan derden.
  • De gebruiker mag de Tjekkin-app alleen gebruiken voor de doeleinden waarvoor deze is bedoeld en in overeenstemming met deze licentieovereenkomst.
  • De gebruiker mag geen enkele handeling uitvoeren die de werking van de app kan schaden of verstoren.
  • De gebruiker mag de app niet gebruiken voor commerciële doeleinden, tenzij hiervoor uitdrukkelijk schriftelijke toestemming is verleend door Tjekkin

4. Eigendom van de app

  • De Tjekkin-app is eigendom van Hospitality Europe B.V. en haar partners en wordt beschermd door de toepasselijke wetgeving op het gebied van intellectueel eigendom.
  • De gebruiker erkent dat Tjekkin de enige eigenaar is van alle auteursrechten, handelsmerken en andere intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de app.

5. Beperkte garantie

  • Tjekkin garandeert dat de app functioneert in overeenstemming met de beschrijving ervan en dat de app geen inbreuk maakt op de intellectuele eigendomsrechten van derden.
  • De app wordt geleverd zoals deze is, zonder garanties van welke aard dan ook, expliciet of impliciet, inclusief maar niet beperkt tot de impliciete garanties van verkoopbaarheid en geschiktheid voor een bepaald doel.

6. Beperking van aansprakelijkheid

  • Hospitality Europe B.V. is niet aansprakelijk voor enige schade of verliezen die de gebruiker ondervindt als gevolg van het gebruik van de app, tenzij deze schade of verliezen te wijten zijn aan opzettelijk wangedrag of grove nalatigheid van Hospitality Europe B.V.
  • Hospitality Europe B.V. is niet aansprakelijk voor indirecte, incidentele, gevolg- of speciale schade, zelfs als Tjekkin op de hoogte is gesteld van demogelijkheid van dergelijke schade.
  • De totale aansprakelijkheid van Hospitality Europe B.V. voor alle vorderingen met betrekking tot de app zal niet hoger zijn dan de door de gebruiker betaalde vergoeding, indien van toepassing.

7. Beëindiging

  • Hospitality Europe B.V. behoudt zich het recht voor om deze licentieovereenkomst te allen tijde te beëindigen als de gebruiker zich niet aan de voorwaarden houdt.
  • Na beëindiging van deze licentieovereenkomst moet de gebruiker deTjekkin-app onmiddellijk verwijderen van zijn of haar apparaat.

8. Toepasselijk recht

  • Deze licentieovereenkomst is onderworpen aan het Nederlands recht.
  • Eventuele geschillen die voortvloeien uit deze licentieovereenkomst zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechtbank in Amsterdam